środa, 22 stycznia 2014

Coś z niczego

Długo myślałam nad wyzwaniem pt ,, Coś nowego" w Świat pasji .

I wymyśliłam :-) Zostałam mamą, po raz pierwszy w życiu mam swoją pracownie, ukochaną osobę u boku...
O to tekturowy pojemnik, który będzie cieszył oko oraz pozwoli uporządkować papiery. Wpadł mi w ręce, gdy otrzymałam paczkę ze sklepu świat pasji (napisy: love, hope itd to tasiemka zakupiona w tym sklepie,  papiery również z niego pochodzą).
I jak Wam się podoba ???


 (Long thought the challenge titled, Something New "in the world of passion. 

I figured :-) I was a mom for the first time in my life I have their studios, alongside a loved one ... 
About a cardboard container that will be pleasing to the eye and will sort out the paperwork. Fell into my hands when I received a package from the store world of passion (subtitle: love, hope, etc. This ribbon purchased at the store, the papers also come out of it). 
And how do you like it?)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz