poniedziałek, 16 maja 2016

My butterfly - artykuł w Magic Day





  W moim ogrodzie zawitała już wiosna!  
W promieniach słońca wszystko kwitnie,  dlatego też mam dla Was wiosenne LO, 
które ukazało sie w  majowym nr 


Magic Day

Zapraszam do zapoznania się z całym artykułem 
i cudownymi pracami moich koleżanek.








W pracy użyłam dwóch wzorów masek z najnowszych kolekcji 13 arts. 
Naniosłam przez maski pastę modelującą i wysuszyłam. 
Moja kompozycja składa się z 5 kawałków papieru, 
zachodzących  mniej więcej na siebie, podłożyłam sizalu, gazę i przykleiłam kwiatki, 
 perełki oraz motylki.
Pędzelkiem naniosłam mgiełkę z 13 arts: pastel żółty, różowy i ultimaryne dodałam troszkę wody 
a następnie pochlapałam całość mgiełkami oraz tuszami splash.
Motyle zostały starannie pomalowane złotym brokatowym Splash.

Ściskam Karola 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz