poniedziałek, 13 czerwca 2016

Dragonfly / ważka for Colour Arte



Today is my first inspiration for ColourArte

My inspirations  will be published on 2th and 4th Saturday of the month.
 New beautiful adventure, I'm very excited and curious...
  What do you think of my dragonfly.

Dziś jest moja pierwsza inspiracja dla ColourArte
Moje inspiracje będą publikowane w 2 i 4 sobotę każdego miesiąca.
Nowa piękna przygoda. Jestem bardzo podekscytowana i ciekawa...
Jak podoba Wam się moja ważka ?


Video


details:




ColourArte list of products:

Twinkling H2O’s:



Primary Elements Arte - Pigments :



Silks Acrylic Glaze:



For more inspiration visit 

2 komentarze:

  1. przyszłam pozachwycać się detalami :) robią niesamowite wrażenie, pewnie na żywo nie mogłabym wypuścić tej pracy z rąk :) cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia dziękuje !!!! czuje się wyróżniona Twoimi słowami <3

      Usuń